חברו של ח"כ אורבך: "ניר לא מחפש את טובתו האישית"

    אייל ראובן No Comments on חברו של ח"כ אורבך: "ניר לא מחפש את טובתו האישית"

    איציק בן אריה, חברו הקרוב של ניר אורבך במהדורת הבוקר: "פגשתי את ניר הבוקר, ונראה שהוקל לו אבן נגולה מליבו. כשהיו הישגים בכל תחום שקשור לציבור שלנו – הם רשומים על שמו של אורבך. אורבך הביא את בנט לבית היהודי, בניגוד לסילמן שאף אחד לא ידע מי היא"

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איציק בן אריה, חברו של ניר אורבך שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (שלישי) על מהלכיו הפוליטיים של חבר הקרוב. "פגשתי את ניר לפני רבע שעה ונראה שהוקל לו", אמר בן אריה בפתח השיחה. "ניר איש ערכי וכך רואים גם אם מנתחים את ההתנהלות שלו בשבועות האחרונים. ההישגים היחידים לציבור שלנו בממשלה הזו רשומים על שמו של אורבך".

    בן אריה הדגיש: "אורבך הביא את בנט לבית היהודי, בניגוד לסילמן שאף אחד לא ידע מי היא. הוא הביא את הבית היהודי ממפלגה שכמעט נעלמה מהמפה למספר דו ספרתי של מנדטים. אי אפשר לקחת מניר את ההצלחות שלו".

    ביחס לממשלת בנט, אמר בן אריה: "לי יותר כואבת החבירה למוסי רז ולזנברג ולא לרע"מ. עד לרגע זה לא ברור לי איך בנט חבר לממשלה כזו, כנראה שהשנאה לביבי העבירה את כולם על דעתם. ניר ראה את עצמו שליח ציבור לאורך כל הדרך והשיג הישגים גם בקונסטלציה הנוראה הזו".

    הוא הצטרף להערכות כי הממשלה סיימה את דרכה: "כולם מבינים שזה משהו גוסס שאין דרך חזרה, וזה פחות מעניין מתי בדיוק זה יקרה. השנה הזו הייתה קשה לכולנו. ניר לא מחפש את טובתו האישית בשום צורה ולא שיריונים. הוא אדם ערכי, רציני".



    0 תגובות